پایگاه خبری تحلیلی دیار مشرق ۲۴

۱۴۰۱/۹/۲۱ - ساعت ۱۴:۲۷

سه مدال کشوری بر سینه ژیمناستیک کاران خراسان‌شمالی

مهرداد قدیمی ژیمناست خراسان‌شمالی با کسب دو مدال طلا به اردوی تیم ملی دعوت شد.

پس از سالها و برای اولین بار در مسابقات ژیمناستیک جوانان و بزرگسالان قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، تیم هیات ژیمناستیک استان خراسان شمالی با عملکرد خیره کننده ورزشکاران خود، توانست در رده بزرگسالان صاحب دو مدال طلا و یک مقام سومی شود.
این مهم که پس از یک دوره رکورد در ورزش ژیمناستیک استان رخ داد، مهرداد قدیمی ژیمناست ارزنده استان خراسان شمالی در وسیله های دارحلقه و پرش خرک توانست با بهترین رکورد، مقام نخست این دوره از مسابقات رو از آن خود کند و به مدال طلا دست یابد ، همچنین وی در وسیله پارالل نیز به مقام سوم دست یافت. طبق قوانین توزیع مدال مسابقات این رشته، هر ورزشکار فقط امکان دریافت دو مدال از مدال های مختلف را دارد و الا این ورزشکار خراسان شمالی می توانست مدال سومی را نیز با خود به منزل بیاورد.

این مدال آوری در رده بزرگسالان بی نظیر بوده و مهرداد قدیمی اسطوره ژیمناستیک استان خراسان شمالی با این عملکرد درخشان، به اردو تیم ملی جمهوی اسلامی ایران نیز دعوت شد که خبرگزاری دیار مشرق24(شرق24) برای ایشان، قهرمانی در مسابقات جهانی و المپیک را آرزومند است.

همچنین ورزشکار(ژیمناست) جوان، آقای علی عصمتی با درخشش در وسیله پرش خرک توانست مقام سوم این دوره از مسابقات را برای خود تثبیت و مدال برنز را از آن خود کند و همچنین به جمع مدال آوران این استان اضافه شود.

سایر اعضای تیم استان،(آقای ادریس آبتین و میثم غلامیان) با عملکرد قابل قبولی در این مسابقات توانستند آینده خود را در این رشته به سایر تیم ها نشان داده و امیدهای زیادی برای این رشته ورزشی در استان خراسان شمالی به ارمغان بیاورند.

اخبار مرتبط