پایگاه خبری تحلیلی دیار مشرق ۲۴

۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ساعت ۱۳:۲۳

سارقان به عنف کارگاه ماینر در اسفراین دستگیر شدند

سرهنگ محمد روهنا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از وقوع سرقت به عنف کارگاه ماینر در شهرک صنعتی روستای گراتی و سرقت ۲۶ دستگاه ماینر توسط افرادی ناشناس، بلافاصله شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی اسفراین ادامه داد: مأموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و رصد شبانه‌روزی، سرانجام با انجام یک عملیات هدفمند، موفق به شناسایی ۳ نفر سارق در شهرستان اسفراین شدند.

 

وی بابیان اینکه مأموران با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی مأموران و در مواجه با ادله پلیس، به سرقت به عنف کارگاه ماینر در شهرک صنعتی با همکاری دو نفر سارق سابقه‌دار ساکن شهرستان گالیکش معترف و با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و درنهایت با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

 

سرهنگ روهنا با اشاره به اینکه مأموران سپس با هماهنگی قضائی دو نفر سارق سابقه‌دار دیگر را در شهرستان شهریار دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵ دستگاه ماینر سرقتی کشف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان تأکید کرد: شهروندان عزیز هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام تا در اسرع وقت برخورد قانونی با مجرمان صورت پذیرد.

اخبار مرتبط