پایگاه خبری تحلیلی دیار مشرق ۲۴

۱۴۰۲/۱/۲ - ساعت ۲۰:۳۹

ترافیک جاده‌ای خراسان شمالی ۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری‌خراسان شمالی از افزایش ۲۰ درصدی ترافیک جاده ای از ابتدای اجرای طرح نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزاذش پایگاه خبری دیار مشرق۲۴ محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا روز گذشته، تردد بیش از دو میلیون و ۲۲۸ هزار وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی به ثبت رسیده است.

 

مدیرکل راهداری خراسان شمالی ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از ۲۲۰ هزار وسیله نقلیه وارد استان شده اند که در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

 

وی افزود: همچنین بیش از ۱۹۸ هزار وسیله نقلیه از محورهای خراسان شمالی خارج شده اند که حاکی از افزایش ۲۶ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

 

مشتری گفت: با توجه به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی از رانندگان تقاضا می‌کنیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند و در محورهای دو طرفه از سرعت خود بکاهند.

 

وی ادامه داد: با توجه به مقارن شدن بهار طبیعت با بهار دل‌ها، پویش همراهان ایمن در ۱۰۰ ایستگاه در طول محورهای کشور به منظور افزایش ایمنی و اشاعه فرهنگ نماز اجرا می‌شود که از این تعداد، ۲ ایستگاه در خراسان شمالی برپا شده است.

اخبار مرتبط