پایگاه خبری تحلیلی دیار مشرق ۲۴

۱۴۰۲/۱/۱۰ - ساعت ۸:۴۲

۴۷۲ پرونده نظارتی طی ایام نوروز در خراسان شمالی تشکیل شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از تشکیل ۴۷۲ فقره پرونده نظارتی از واحدهای صنفی و توزیعی طی ایام نوروز در این استان خبر داد.

به گزارش دیار مشرق۲۴ سید جواد سید الموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی اجرای طرح نظارتی نوروز و رمضان ۱۴۰۲ تعداد ۴۷۲ فقره پرونده تشکیل شده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: در مدت اجرای طرح نظارتی که از ۸ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، پرونده‌های متعددی تشکیل شد که تعداد ۲۴۳ اکیپ گشت مشترک اعزام و تعداد ۱۸۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و توزیعی انجام شده است.

 

وی افزود: در راستای تشدید بازرسی‌ها و برخورد با متخلفین در این ایام خصوصاً حوزه کالاهای اساسی تعداد ۶ واحد پلمپ و ۴ واحد نیز به نصب پارچه تخلف محکوم گردیده اند.

 

سید الموسوی گفت: در طول طرح تعداد پرونده‌های وارده ۴۷۲ فقره بوده که ۳۵۸ فقره پرونده رسیدگی و منجر به صدور محکومیت ۹۵ میلیارد و ۸۹۶ میلیون و ۲۳۲ هزار ریال شده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی ادامه داد: هم استانی‌های محترم می‌تواند در صورت مشاهده هر گونه تخلف موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ گزارش کنند.

اخبار مرتبط