پایگاه خبری تحلیلی دیار مشرق ۲۴

۱۴۰۲/۱/۱۴ - ساعت ۱۴:۱

از سرنوشت حاج احمد متوسلیان اطلاعاتی در دست نیست

سردار رمضان شریف در پاسخ به برداشت ناصواب رسانه های از سخنان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رسانه ها گفت از سخنان فرمانده کل سپاه برداشت ناصواب شده است.

سردار رمضان شریف

از سخنان فرمانده کل سپاه در تجلیل و تمجید از شخصیت «جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان» و نقش پیشتازانه او در گشودن راه فتح قدس و مسیر آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ سلطه و ستم اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها که در دیدار با خانواده معظم ایشان انجام پذیرفته است، برداشت ناصواب شده و برخی اشخاص و رسانه‌ها تلقی شهادت قطعی حاج احمد متوسلیان را داشته‌اند.

برای تنویر افکار عمومی اعلام می‌شود در وضعیت جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و سرنوشت قطعی ایشان تاکنون تغییری حاصل نشده است و پرونده وی و همراهان «کاظم اخوان، تقی رستگار مقدم و سید محسن موسوی» که در ۱۴ تیر ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه «باره» لبنان توسط نیروهای فالانژ ربوده شده‌اند، همچنان مفتوح و توسط مراجع سیاسی و حقوقی کشور در حال پیگیری است.

عنوان جاوید الاثر و یا شهید جاویدالاثر یک اصطلاح عرفی بوده و برای تکریم و تجلیل شماری از فرماندهان و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی به کار می‌رود که از سرنوشت قطعی آنها (شهادت یا زنده بودن) اطلاعات موثقی در دست نیست.

اخبار مرتبط