پایگاه خبری تحلیلی دیار مشرق ۲۴

۱۴۰۲/۱/۱۷ - ساعت ۲۲:۵۲

جزئیات چگونگی حادثه ویتارای شهردار در حال بررسی

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری خراسان شمالی از بررسی جزئیات حادثه خودروی ویتارای شهردار بجنورد،توسط شورای اسلامی شهر خبر داد.

مرتضی رجایی عصر امروز پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ در گفتگو با سردبیر پایگاه خبری دیار مشرق۲۴ اظهار کرد: جزئیات حادثه برای خودروی ویتارای شهردار بجنورد که حدود چند هفته پیش رخ داده بود،توسط شورای اسلامی شهر بجنورد در حال بررسی است.

 

وی افزود: با توجه به جایگاه نظارتی و حقوقی شورای اسلامی شهر بجنورد بر عملکرد شهردار، بنابراین نظر شورای شهر بجنورد در خصوص این موضوع برای ما قابل اعتبار است.

 

رجایی تصریح کرد: لازم به توضیح است کلیه امور های مرتبط با شوراهای اسلامی شهرها و همچنین شهرداری ها مورد نظارت بازرسی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان‌شمالی‌ می باشند و حتما با موارد احتمالی تخطی از قانون برابر ضوابط اجرایی و قوانین مصرح بر خود خواهد شد.

 

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری خراسان شمالی خاطر نشان کرد: مجددا از تمام هم شهری های محترم و هم استانی های عزیز درخواست دارم تا اخبار و رویدادها را از کانال های رسمی دنبال نمایند و به خبرسازی های فضای مجازی غیر رسمی توجه نکنند.

اخبار مرتبط