پایگاه خبری تحلیلی دیار مشرق ۲۴

۱۴۰۲/۷/۲۱ - ساعت ۱۴:۳۵

حملات جبهه مقاومت ترس در دل رژیم صهیونیستی انداخت

امام جمعه بجنورد گفت: نشاط و روحیه مردم فلسطین و ترس غاصبان صهیونیستی دستاورد حملات اخیر جبهه مقاومت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: بزرگسالان حقوقی دارند که یکی از آنها احترام گذاشتن به این افراد است و نباید با تندی با آنان صحبت کرد.

 

امام جمعه بجنورد گفت: دستور خداوند حرمت نگه داشتن ریش سفیدان است و نباید از این موضوع غفلت کرد.

 

وی در ادامه به ماجرای فلسطین اشاره داشت و افزود: ۷۵ سال است که بر مردم فلسطین ظلم و ستم انجام می‌شود و جنایات رژیم صهیونیستی بی سابقه است.

 

حجت الاسلام نوری با تشریح روند غصب فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، گفت: استکبار یک کشور را حذف و یک کشور غاصب را جایگزین کردند و همچنان مستکبران علیه مردم فلسطین ظلم می‌کنند.

 

امام جمعه بجنورد با اشاره به نقش انگلیس، فرانسه و آمریکا در قدرت یافتن اسرائیل، گفت: یک کشور به آنها بمب هسته‌ای داد و دیگری آن را به رسمیت شناخت و بودجه تزریق می‌کرد.

 

وی افزود: اسرائیل دنباله قدرت‌های فاسد دنیاست تا در کشورهای اسلامی فتنه انگیزی کنند.

 

نوری با اشاره به جنایت‌های بیشمار رژیم صهیونیستی، گفت: در طول این سال‌ها هیچ صدایی از دنیا درنیامده و این جنایت را محکوم نکردند.

 

وی افزود: تاریخ رژیم صهیونیستی مملو از جنایت و خباثت است.

 

امام جمعه بجنورد گفت: امروزه مسلمانان فلسطین برای گرفتن حق خود به میدان آمدند و تجاوزی نداشتند و خوشحالیم قدرتی دارند که طی یک روز ۵ هزار موشک پرتاب کردند.

 

وی افزود: کشورهای اسلامی باید فلسطین را حمایت کنند و این حمایت نباید صرفاً در شعار باشد بلکه باید حمایت مالی و تسلیحاتی انجام شود.

 

نوری گفت: نشاط و روحیه مردم فلسطین و ترس غاصبان صهیونیستی دستاورد حملات اخیر جبهه مقاومت بود.

اخبار مرتبط