پایگاه خبری تحلیلی دیار مشرق ۲۴

۱۴۰۲/۷/۲۱ - ساعت ۱۵:۲۵

قیام ایرانی‌ها در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل/ حمایت از مبارزان فلسـطیـنی

مردم ایران در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل در پی حملات دیوانه‌وار هوایی به غزه، امروز در برخی استان‌ها پیش از مراسم نماز جمعه راهپیمایی کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیار مشرق۲۴، به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، زلزلۀ ویرانگر یوم الله 15 مهر ، شکست مفتضحانـۀ  اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم غاصب صهیونیستی و حماسۀ بزرگ شکوه پیروزی مقاومت اسلامی در برابر این  غدۀ سرطانی تا بن دندان مسلح بود.این عملیات غافلگیرکننده و استراتژیک در قلب سرزمین‌های اشغالی، تمامی معادلات در صحنۀ نبرد را به طور چشمگیری به نفع جریان مقاومت و جوانان برومند فلسطینی تغییر داد و  حکایت از عمق راهبردی آرمان آزادی قدس شریف در سطح منطقه و جهان دارد.

 

مشت آهنین فلسطین و گروه های مقاومت، نشان از تغییر شعار نیل تا فرات اسرائیل غاصب و تبدیل آن به راهبرد عملیاتی بحر تا نهر شده  و سستی لانۀ سست تر از عنکبوت و شکستن هیمنۀ پوشالی و دروغین  این رژیم سفاک کودک‌کش را بیش از پیش آشکار ساخت. این عملیات پیش‌دستانه و ابتکاری، به وضوح ثابت کرد؛ دوران بزن در رو، به پایان رسیده  و اگر از اسرائیل کوچکترین  غلطی سربزند، تل آویو و حیفا توسط جبهۀ بزرگ مقاومت اسلامی مستقر در منطقه با خاک یکسان خواهد شد.

 

حال که دشمن صهیونیستی شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی  در میدان نبردخورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند و با همان خوی وحشی و ددمنشانه، مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد است از این طریق آبروی از دست رفته خود را ترمیم کنند.

 

مردم ایران در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل در پی حملات دیوانه‌وار هوایی به غزه، امروز در برخی استان‌ها پیش از مراسم نماز جمعه راهپیمایی کردند.

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی حمایت از حماسه طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین و محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی امروز بعد از نماز جمعه قم برگزار شد. 

 

در این راهپیمایی که از مصلای قدس تا چهار راه شهدا برگزار شد، راهپیمایان قمی جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و کشتار وحشیانه کودکان و زنان فلسطینی را محکوم و از مقاومت فلسطین حمایت کردند. 

 

«اسرائیل نابود است، فلسطین پیروز است»، «رژیم صهیونیستی، جرثومه فساد است، آزادی فلسطین، مرهون اتحاد است»، «بیت‌المقدس صحنه قیام است، آزادیش با قدرت اسلام است» و «جنایت اسرائیل، جنایت آمریکاست، این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست» از جمله شعارهایی است که در راهپیمایی امروز مردم قم سرداده شده است.

مردم شهید پرور خراسان شمالی روز جمعه پس از اقامه نماز به نشانه همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان تجمع کرده و رویکرد خصمانه این رژیم کودک‌کش را محکوم کردند.

 

در مرکز استان این راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه از مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تا میدان بازرگانی برگزار و مردم با در دست داشتن پرچم‌ و سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل" جنایت صهیونیست‌ها را محکوم و همبستگی خود با مردم غزه که این‌‌روزها از جنایت رژیم صهیونیستی رنج برده‌اند، اعلام کردند.

 

مردم شیعه و سنی خراسان شمالی یکصدا و یکدل در کنار هم با مشت‌های گره‌کرده ضمن انزجار و محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، حمایت قاطع خود را از ملت فلسطین به دنیا اعلام کردند.

اخبار مرتبط