پایگاه خبری تحلیلی دیار مشرق ۲۴

۱۴۰۲/۷/۲۶ - ساعت ۱۰:۹

ورود دستگاه قضا به موضوع انتقال ترمینال مسافربری بجنورد

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از ورود دستگاه قضایی، جهت تسریع زمینه های انتقال پایانه مسافربری و توقفگاه خودروهای سنگین به مکان مناسب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الإسلام والمسلمین براتی‌زاده، رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی بر ضرورت اجرای هر چه سریع‌تر طرح های اجرایی پیش بینی شده در خصوص انتقال پایانه مسافربری و پارکینگ خودروهای سنگین بجنورد تأکید و اظهار کرد: مشکلات ناشی از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر نگرانی‌های فراوانی را برای مردم ایجاد کرده است و طبعاً ساماندهی وضعیت فعلی یک مطالبه بسیار جدی عمومی است.

وی گفت: دستگاه قضایی این موضوع و نیز انتقال ترمینال مسافربری به خارج از شهر را پیگیری خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی با تأکید بر ضرورت مسؤولیت پذیری بیشتر مدیران اجرایی و دستگاه‌های نظارتی در موضوعاتی که به نحوی با حقوق عامه مرتبط است، افزود: موضوعات یاد شده باید در صدر اولویت های مسؤولان قرار گیرد و دستگاه های اجرایی و نهادهای نظارتی باید بیشتر به فکر مردم باشند تا از تداوم تحمیل تبعات منفی این مسائل پیشگیری و به گونه ای برنامه ریزی و اقدام گردد که مشکلات مبتلابه در کوتاه ترین زمان ممکن مرتفع شود. 

مقام عالی قضایی استان با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در این خصوص خاطرنشان کرد: در جریان بازدیدهای صورت گرفته از مکان‌های پیش بینی شده به منظور اجرای طرح‌ها و جانمایی های صورت گرفته، موضوع در ابعاد مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیران مربوطه نیز حسب مورد دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند. 

وی با بیان اینکه خوشبختانه تعامل مثبتی در راستای به ثمر رسیدن اجرای این طرح ها وجود دارد؛ افزود: دستگاه قضایی این موضوع را تا حصول نتیجه مطلوب با جدیت پیگیری خواهد کرد. 

نیما مرادی خبرنگار
اخبار مرتبط