پایگاه خبری تحلیلی دیار مشرق ۲۴

۱۴۰۲/۷/۲۸ - ساعت ۱:۱۶

پلیس، خدمتگزار واقعی مردم

طی چند روز گذشته با بارش باران،سیلابی در مرکز استان به راه افتاد دراین میان تصویری از خدمت رسانی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بجنورد منتشر شد که خدمت صادقانه و روحیه جهادی را به تصویر کشیده؛ که همین تصویر باعث ایجاد حس خوب بین مردم شده است.

پایگاه‌خبری دیارمشرق۲۴_گزارش،نیما مرادی:

بارش باران، سیلاب عجیبی را در مرکز استان به راه انداخت و جز شهرستان بجنورد در چند شهرستان استان علی‌رغم پیش بینی های انجام شده، مسیل ها پر از آب شد و خیلی از رودخانه ها تحمل حجم آب را نداشتند و در بسیاری از نقاط مرکز استان شاهد آب گیری و طغیان رودخانه بودیم.

با این حال خیلی از مسئولین پای کار بودند، در این بین تصویری در فضای مجازی منتشر و دست به دست شد که روحیه جهادی و خدمت صادقانه را زنده کرد و آن عکس، تصویری از خدمت صادقانه و جهادی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بجنورد بود‌.

 

ماجرای این تصویر از این قرار بود که طی بازدید جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بجنورد در یکی از محله های حاشیه شهر بجنورد، شاهد آن بودیم که سرهنگ گل محمد زاده خانم مسن بجنوردی را به دوش کشیده و جهت عبور از مسیر آب به آن کمک می کند. این تصویر حس‌ مثبت و امید بخشی را در بین مردم ایجاد کرد و علاوه بر اینکه در موقعیت های مختلف نیروی انتظامی حضور به موقع و پررنگی داشته، این تصویر نشان داد افراد و اشخاص فارغ از جایگاه خود خادم مردم هستند.

 

اما پس از گذشت بیش از چهار روز از سیلاب در شهرستان بجنورد، تصویر خدمت رسانی سرهنگ گل محمد زاده،جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بجنورد به پیرزن بجنوردی، همچنان در حال دست به دست شدن در فضای مجازی و پخش حس مثبت و خوب می باشد./انتهای پیام

نیما مرادی خبرنگار
اخبار مرتبط