پایگاه خبری تحلیلی دیار مشرق ۲۴

۱۴۰۲/۸/۸ - ساعت ۹:۳۴

دشمنان به دنبال تجزیه ایران بودند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال تجزیه ایران بودند، گفت: دشمنان ایران برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به هر جنایتی در حق مردم زدند که یادمان های مناطق عملیاتی خود سندی روشن جهت تایید این موضوع است.

به نقل از تسنیم:

 حجت‌الاسلام رضا نوری در مراسم اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی در سال 1402 با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین، اظهار داشت: بیش از 70 سال از تهاجم رژیم صهیونیستی به فلسطین می‌گذرد و در این مدت مردم فلسطین همواره در عین مظلومیت با اشغالگران در حال مبارزه هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی حملات رژیم اشغالگر قدس را در حق مردم غزه جنون‌آمیز خواند و افزود: شهادت بیش از دو هزار کودک طی هفته‌های گذشته در فلسطین، خود سندی در جهت تایید جعلی بودن این رژیم کودک‌کش است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس تمام قدرت‌های استکباری با همه قوا پشت سر صدام ایستادند تا ایران اسلامی نابود شود، تصریح کرد: اگر شهدا و جانبازان و رزمندگان نبودند شرایط فعلی ایران نیز شبیه غزه بود و ما باید قدردان فداکاری های این عزیزان باشیم.

نوری با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال تجزیه ایران به پنج کشور بودند، گفت: دشمنان ایران اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به هر جنایتی در حق مردم زدند که یادمان های مناطق عملیاتی خود سندی روشن جهت تایید این موضوع است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه افزود: شهادت بیش از 200 هزار نفر در دفاع مقدس خود نشان از فداکاری مردم میهن اسلامی دارد که سربلندی و استقلال ایران در شرایط فعلی به خاطر جانفشانی این عزیزان است.

نوری در پایان نقش جوانان و نوجوان را در دوران دفاع مقدس مهم دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس جوانان و نوجوان نقشی بسیار مهم و اساسی داشتند بطوری که فرماندهی بسیاری از عملیات ها را نیر عهده دار بودند که امید داریم قطعا مردم مظلوم فلسطین نیز همانند جوانان ایرانی به پیروزی می رسند.

نیما مرادی خبرنگار
اخبار مرتبط