پایگاه خبری تحلیلی دیار مشرق ۲۴

۱۴۰۲/۹/۲۸ - ساعت ۲۳:۳۸

تمام تلاش‌ها باید برای برگزاری انتخابات باشکوه باشد

رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان استان خراسان‌شمالی گفت: همه ما باید با تمامی توان تلاش کنیم که انتخابات سالم و باشکوه برگزار شود.

به گزارش شرق۲۴ به نقل از فارس،ظهر امروز عابدین عابدی‌مقدم، رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان استان خراسان‌شمالی در جلسه هیئات‌اجرایی انتخابات شهرستان‌گرمه اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم که مردم در انتخابات پیش‌رو، حضور باشکوه و گسترده ای داشته باشند و برگ‌زرین دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ثبت برسد.

وی گفت: حضور پر شور و مشارکت مردم در صحنه انتخابات  بار دیگر دشمن را دچار یأس وناامید خواهد کرد.

حسن ناهیدی، معاون سیاسی استاندار خراسان‌شمالی نیز در این جلسه، اظهار کرد: عوامل اجرایی انتخابات اصل بی‌طرفی را رعایت کنند و عملکرد صحیح و بی‌طرفی عوامل اجرایی انتخابات لازمه حضور حداکثری مردم است.

وی توجه به مؤلفه‌های امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت در انتخابات را ضروری بیان کرد و گفت: مجریان، ناظران و متولیان در امر برگزاری انتخابات باید تلاش کنند تا انتخاباتی پرشور را شاهد باشیم.

عبدالحسین قاضوی، فرماندار‌گرمه نیز در این جلسه گفت: اجرای دقیق قانون مربوط به انتخابات و تلاش جهت برگزاری انتخاباتی سالم در سایه همدلی هیأت‌های اجرایی و نظارت تحقق خواهد یافت، که الحمدالله در این زمینه در گرمه این همدلی و وفاق به بهترین شکل ممکن وجود دارد.

وی با بیان اینکه مردم گرمه در انتخابات گذشته با حضور حداکثری خود همبستگی ملی را به نمایش گذاشتند، افزود: مردم این شهرستان به لحاظ تعهد و پایبندی که به نظام و انقلاب دارند هیچگاه تحت تاثیر القاهای دشمنان قرار نخواهند گرفته و همواره پای نظام و انقلاب خود ایستاده و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی وفاداری‌ و پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات خواهند کرد.

فرماندار گرمه افزود: رسانه‌ها با تولید اخبار منصفانه وشفاف می‌توانند در اعتماد آفرینی به مردم در تمامی زمینه‌ها به ویژه صحنه‌هایی که شاهد مشارکت مردم در آن‌ها هستیم، از جمله انتخابات نقش مؤثری داشته باشند.

اخبار مرتبط