پایگاه خبری تحلیلی دیار مشرق ۲۴

۱۴۰۲/۱۰/۳ - ساعت ۲۲:۴۴

پاکسازی ۶۳ منطقه آلوده به مواد مخدر در خراسان‌شمالی

فرمانده انتظامی خراسا‌لی‌شمالی از پاکسازی ۶۳ منطقه آلوده به مواد مخدر در اجرای طرح «آرامش در شهر» پلیس استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیار مشرق ۲۴ از بجنورد به نقل از روابط عمومی پلیس، سعید مطهری زاده فرمانده انتظامی خراسا‌لی‌شمالی، اظهار کرد: همزمان با روزهای پایانی فصل پاییز، طرح سراسری «آرامش در شهر» در نقاط مختلف استان خراسان شمالی اجرا شد.

وی گفت: در این طرح که با محوریت پلیس مواد مخدر استان و با همکاری سایر رده‌های انتظامی استان به اجرا درآمد، با هماهنگی دادستان مرکز استان ۱۱۸ معتاد متجاهر طی ۴۸ ساعت جمع آوری و به مراکز بازپروری و کمپ های ترک اعتیاد منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از پاک سازی ۶۴ منطقه آلوده به مواد مخدر و دستگیری ۶۲ خرده فروش در اجرای این طرح خبر داد و افزود: کشف ۱۸ کیلو و ۶۷۳ گرم  انواع مواد مخدر از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح بود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این طرح اولویت ماموران شناسایی پاتوق‌ معتادان متجاهر در اطراف مراکز آموزشی و پارک ها و تفرجگاه های مورد تردد خانواده ها و جوانان و نوجوانان بود.

سردار مطهری زاده در پایان از تداوم اجرای طرح‌های جمع آوری معتادان متجاهر در طول سال خبر داد و ضمن تقدیر از شهروندان جهت همکاری موثر با پلیس گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر با تلاش شبانه روزی خود سعی دارد تا شهر را از وجود معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر پاک کند که در این مسیر همکاری شهروندان می ‌تواند در اجرای این مهم تاثیر بسزایی داشته باشد.

اخبار مرتبط