پایگاه خبری تحلیلی دیار مشرق ۲۴

۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ساعت ۱۱:۰

شناسایی ۴۵ نخبه در خراسان شمالی/۴۷۶ نخبه عضو بنیاد نخبگان استان هستند

رئیس بنیاد نخبگان استان گفت: از این تعداد ۲۳ نفر دانشجوی در حال تحصیل و ۱۱ نفر نیز از رتبه‌های برتر کنکور سراسری و مدال آوران جشنواره خوارزمی است.

رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی گفت: از این تعداد ۲۳ نفر دانشجوی در حال تحصیل و ۱۱ نفر نیز از رتبه‌های برتر کنکور سراسری و مدال آوران جشنواره خوارزمی است.

وی افزود: از سال ۱۳۸۹ تاکنون ۴۷۶ نخبه در خراسان شمالی براساس شیوه نامه‌های ابلاغی بنیاد ملی نخبگان شناسایی و از برخی حمایت‌های این نهاد بهره‌مند شدند.
بخشی گفت: ۲۳ عنوان شغلی برای جذب نخبگان استان در سومین فراخوان جذب نخبگان و استعداد‌های برتر در دستگاه‌های اجرایی پیش بینی شد.
بخشی گفت: چهار دستگاه اجرایی استان؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ثبت اسناد و املاک، دانشگاه بجنورد و اداره کل آموزش و پرورش متقاضی جذب این نیرو‌ها در سومین مرحله فراخوان جذب نخبگان و استعداد‌های برتر هستند.
وی افزود: فرایند ثبت نام سومین مرحله جذب نخبگان و استعداد‌های برتر از ۳۰ دی ماه شروع شد و تا ۱۸ بهمن ماه امسال ادامه داشت.
رییس بنیاد نخبگان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز ۱۱ نفر از نخبگان در دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی جذب شدند.
ربخشی اضافه کرد: پوشش بیمه تکمیلی، کمک هزینه خرید کتاب، کمک هزینه تحصیلی ماهانه به دانشجویان، ودیعه مسکن و هدیه تولد فرزند بخشی از حمایت‌های این بنیاد از نخبگان بوده است.

اخبار مرتبط